הסל שלי (

0

)

העגלה שלך ריקה.

בואו למצוא את השטיח המושלם עבורכם!

לשטיחים במבצע 🔥
הדמיה בבית שלך
הדמיה בבית שלך

מהם הטרנדים החדשים בעולם השטיחים?

13/02/2022

כמו בתחומי עיצוב נוספים, גם ענף השטיחים מתעדכן כל הזמן ומציג מידי שנה טרנדים ומגמות חדשות.
ברשת המובילה צמר שטיחים יפים דואגים כל הזמן לעדכן את הקולקציה עם שטיחים חדשים העונים למגמות עיצוב עכשוויות, החל משטיחים מודרניים ועד לשטיחים אתניים.

בין היתר תוכלו למצוא בחנויות הרשת ובקטלוג המופיע באתר האינטרנט שלנו מגוון רחב של שטיחים לפי קטגוריות, צבעים, טווח מחירים ועוד.
שטיחי דאימונד, שטיחי פירנצה, ברבר מרוקאי, חלוקי נחל, לאנה, שטיחים אבסטרקטיים, שטיחים מודרניים וגם שטיחי טלאים.

רוצים לדעת על מגמות עיצוב בעולם השטיחים? לפניכם סקירה קצרה של מספר טרנדים מובילים.

שטיחים מודרניים

בתקופה האחרונה גדל הביקוש לשטיחים מודרניים מצמר, ויסקוזה או פוליאסטר, בעלי גוון חלק ואחיד כמעט ללא דוגמאות, המשתלבים נפלא בעיצוב בית מודרני בעל קו נקי ומופשט עם לריהוט מערבי עכשווי. הגוונים הדומיננטיים בימינו בשטיחים מודרניים הנם אפור, שמנת , לבן ושחור, אשר יכולים להיות בגוונים מבריקים או מט או שילוב של שניהם, כאשר השטיחים נוטים לא אחת לסיבים קצרים ולמגע קטיפתי. לצפייה בקטלוג השטיחים המודרניים לחצו כאן.

שטיחים אקולוגיים

כחלק מעליית המודעות לאיכות הסביבה גדל גם הביקוש עבור שטיחים אקולוגיים. מדובר בשטיחים שרובם ארוגים מחומרי גלם ממוחזרים כמו טלאים של שטיחים היוצרים קולאז׳ מעניין, ואף שטיחים שהכינו אותם מיריעות אוהלי צבא שיצאו מכלל שימוש.
כמו כן המגמה הטבעית ניכרת בחזות השטיחים כדוגמת שטיחי חלוקי נחל, אשר על ידי איגוד של פקעות צמר וגוונים תואמים יוצרים מראה דומה לאלו של חלוקים, רק עם מגע רך ונעים במיוחד כגון שטיחי טלאים וחלוקי נחל.

שטיחי קילים

ביקוש לשטיחי קילים שמקורם בארצות שונות, כמו שטיח קילים ברבר מרוקאי, שטיח קילים פרסי או שטיח קילים פקיסטני שמקורו בפקיסטן, קיימים גם שטיחים מאזורי הודו, תורכיה ואפגניסטן.
מדובר בשטיחים בעבודת יד עם אריגה שטוחה, נטולת פלומות של צמר. שטיחים אלו מוצעים בשלל דוגמאות גאומטריות, בדרך כלל בצבעוניות חמה ועזה שיכולה להיות כהה או בהירה מאוד.
מלבד השטיחים, דוגמאות אלו ניכרות גם בריפודי כורסאות וכיסאות, כריות ועוד. לצפייה בקטלוג שטיחי קלים לחצו כאן.

שטיחי מותגים

במקביל עליית רמת החיים ומודעות לעיצוב פנים, עולה גם הביקוש עבור שטיחים של מותגים מוכרים, ביניהם שטיחים של JAIPUR, PAULIG, STEPEVI, ANGELO, EBRU.
ניתן להתרשם מסוגים נוספים של שטיחים בקטלוג האתר, מוזמנים להיכנס ולהכיר את מגוון השטיחים שלנו.

שטיחי זיגלר

שטיחים יוקרתיים ומרשימים המתכתבים עם מגמות מודרניות בזכות המראה הבהיר שלהם. אלו הם שטיחי צמר בעבודת יד עם קשירה כפולה, הידועים באיכותם ועמידותם רבת השנים.
מדובר בשטיחי צמר בעבודת יד ברמת צפיפות גבוהה ביותר, בעלי חזות דהויה ומשופשפת, בגווני פסטלים.
השטיחים משלבים למעשה בין גישות עיצוב מזרחיות למערביות והם מוצעים עם דוגמאות מרווחות של פרחים גדולים או עם דוגמאות מופשטות. לצפייה בקטלוג שטיחי זיגלר לחצו כאן.

שטיחי עור פרה

בין המגמות המעניינות בעולם השטיחים, בולטים שטיחי עור פרה בעבודת יד, עם עיצוב אלגנטי מודרני או קלאסי.
השטיחים מאופיינים בעבודה מוקפדת של יריעות עור או שמדובר ביריעות מרובעות בצבעים והדפסים שונים. לצפייה בקטלוג שטיחי עור פרה לחצו כאן.

שטיחי וינטאג׳

מדובר בשטיחים פרסיים ייחודיים עם או בלי פלומה, ועם עיצוב המשלב בין האתני לעכשווי.
השטיחים עוברים הליכי יישון באמצעות שפשופם עם אבנים לצד שטיפות כימיות המעניקות לשטיח גוון ייחודי ועכשווי. כך מתקבל שטיח בעל חזות עתיקה ואותנטית אך עם עיצוב וצבע מודרני. הוא מגיע בצבעים מיוחדים כגון ורוד זוהר, אדום ועוד. לצפייה בקטלוג שטיחי וינטאג׳ לחצו כאן.

שטיחי טלאים

בין השטיחים האקולוגיים בולטים שטיחי טלאים טלאים שמקורם בשטיחים אותנטיים ועתיקים שנתפרו יחד בעבודת יד מוקפדת לקולאז׳ צבעוני ומרהיב.
לכל טלאי יש מרקם ייחודי משלו וביחד הם יוצרים שטיח עם צירוף יפיפה של גוונים, טקסטורות וצורות. לצפייה בקטלוג שטיחי טלאים לחצו כאן.

חברת צמר שטיחים מציעה מגוון רחב של שטיחים מסוגים שונים המיוצרים במלאכת עבודת יד קפדנית ואיכותית. הרשת מונה כ-8 אולמות תצוגה ברחבי הארץ, הנכם מוזמנים להתרשם ממגוון השטיחים שלנו בקטלוג האתר ובו ניתן לבצע רכישות און ליין בצורה קלה, נוחה ומהירה. בלחיצת כפתור השטיח יהיה בדרך אליכם! הצוות המקצועי שלנו ישמח לתת מענה לכל שאלה.

WhatsApp