הסל שלי (

0

)

העגלה שלך ריקה.

בואו למצוא את השטיח המושלם עבורכם!

לשטיחים במבצע 🔥
הדמיה בבית שלך
הדמיה בבית שלך

שטיחים בהתאמה אישית

תמיד חלמתם על שטיח שיהיה כמו תכשיט על הרצפה,

במידה ודוגמא מיוחדים שיתאימו לריהוט,

עם מרקם, גוון ועיטורים שישתלבו עם התמונות והאביזרים בחדר.

וכמובן שיהיו פרקטיים לצרכים שלכם!

לשיחת ייעוץ עם מעצב

שטיח בהתאמה אישית מ-א' ועד ת'

אצלנו תבחרו את כל האלמנטים המרכיבים את השטיח

1

הצבע – צבע הוא פונקציה של רגש, הוא מספר סיפור ומכונן אווירה. מה הסיפור שתרצו לספר עם השטיח שלכם, איזה רגש או אווירה תרצו שהוא ייצר בחלל בו אתם מתכוונים להניח אותו. בבחירת צבע השטיח יש להתחשב בצבעוניות החלל בו רוצים למקם אותו, לכן עליכם לדעת אם תרצו שהוא יתמזג עם הפריטים השונים בחלל או יעצים אותם על דרך הניגוד.

האם אתם רוצים שטיח בצבע אחיד, בסגנון דגרדה (צבע שמשתנה מכהה לבהיר לאורך השטיח) או בכמה צבעים שונים? באיזה סדר תרצו להניח אותם? האם תרצו ליצור בעזרתם דוגמה או מוטיב מסוים? תוכלו לבחור את הצבעוניות המועדפת עליכם מתוך מבחר עצום של פלטות צבעים.

2

הצורה – לצורת השטיח יש תפקיד אסתטי חשוב. הפרמטר שגורם לו לבלוט או להתמזג בחלל. לעיתים צורת השטיח עשויה לקבוע את המיקום והזווית שבה יונח. אנחנו בצמר נעצב לכם שטיח בכל צורה שרק תרצו – שטיח עגול, שטיח מלבני, עם פרנזים, בלי פרנזים, כך שיקלע באופן מדויק לטעמכם האישי ויתאים לאופי וממדי החלל שלכם.

3

הגודל – בצמר שטיחים יפים תקבעו באיזה גודל תרצו את השטיח שלכם. חשוב לזכור כי על השטיח להיות בגודל פרופורציונלי ביחס לחלל המיועד והפונקציה אותו הוא עתיד למלא. למשל שטיח שתכליתו היא לתחום את הרהיטים בסלון יהיה שונה בהיקפו משטיח שנועד לאפיין פינת אוכל קטנה או לסגנן את המטבח.

כדי להבטיח שהשטיח הבא שלכם יהיה בגודל המתאים, עליכם למדוד את החלל או את האזור המסוים שבו תהיו מעוניינים למקם את השטיח. טיפ נוסף שיכול ממש לעזור לכם, הוא להכין שרטוט של החלל ממבט על ולסמן את המיקום בו תרצו להניח את השטיח. את השרטוט והנתונים תביאו אלינו ואנו נסייע בהתאמת הגודל הנכון. גודל השטיח הוא הפרמטר שלפיו אנו נתמחר את השטיח – בהתאם לקוטר או מטר מרובע (החל מ-500₪ למטר מרובע).

4

החומר – החומר הוא זה שמעניק לשטיח את את זהותו. בבחירת החומר תספקו לשטיח הבא שלכם את המרקם הרצוי. האחד שעונה על הצרכים של ביתכם וטעמכם. למשל אם יש בית עם בעלי חיים או ילדים קטנים הנטייה הטבעית תהיה ליצור שטיח רך ככל שניתן.

עם סוג החומר בעצם תבחרו גם אילו תכונות להעניק לשטיח החדש שלכם: עמידות בפני רטיבות ולכלוך, מגע רך ומלטף, קלילות. בצמר שטיחים יפים תוכלו לעצב שטיח בהתאמה אישית בשימוש בחומרים כגון פוליאסטר, כותנה, צמר, קנבוס ועוד.

לשיחת ייעוץ עם מעצב

מקורות השראה לשטיח חדש

אם אתם רוצים לשדרג את המרחב הביתי עם שטיח חדש אך לא יודעים עדיין כיצד עליו להיראות, אתם מוזמנים לשאוב השראה מקטלוג השטיחים המרשים והגדול שלנו. לשוטט בין הקטגוריות וסוגי השטיחים ולקבל קצת רעיונות בנוגע למראה, המרקם או האיכויות שתרצו שיהיה לשטיח שלכם.

היכנסו לשאלון התאמה אישית וגלו מה הכי חשוב לכם בשטיח ואילו צרכים עליו למלא. אם אתם רוצים להתעדכן בטרנדים החמים בעולם השטיחים, היכנסו לכאן ותראו מה הטרנד שהכי מדבר אליכם.

לצמר שטיחים יפים הידע והניסיון הרב בהתאמת השטיח אליך הביתה לכל חלל שרק תרצו.

אנחנו פה כדי לעזור לכם להפוך חלום למציאות. אנחנו פה כדי להתאים שטיח בעיצוב אישי,

בהתאם לאופי הייחודי שלכם והתחשבות בנתוני החדר והאווירה שאתם מעוניינים ליצור.

× צריכים עזרה?